Related Articles

25 Responses to “Memasukkan Jari Ke Dubur”

  1. sha says:

    kehamilan bolah berlaku jika seorang lelaki memegang dan meraba kemaluan perempaun tanpa sebarang cecair yang keluar dari zakar lelaki tersebut.

  2. cantik says:

    sha, boleh saya tahu maksud anda “lelaki memegang dan meraba kemaluan tanpa sebarang cecair yg keluar dr zakar lelaki”? bukankan kehamilan berlaku jika terdapatnya persenyawaan antara telur wanita dan air mani? bagaimana kehamilan boleh berlaku pula hanya dengan lelaki memegang dan meraba kemaluan perempuan?

  3. mummybest says:

    btol kate cantik 2…mne mgkin wanita bleh hamil tnpa persenyawaan tlur wanita n air mani…

  4. Eja says:

    Ya sdgkn lau buat seks mcm mana hebt pn lau x subur n sperm llaki lmbab x chat x da quality ttp gak x ngndung pe lg hnya pegang2 n xda cecair cm na sperm tu nk berenang.

  5. Hamba Allah says:

    Pernah berlaku kejadian wanita mengandung apabila berasmara melalui telefon. Menurut pakar, kejadian berlaku disebabkan asmara tersebut telah meng-aktif-kan semula benih lelaki yang ada pada rahim setelah lama tersimpan. Ini menunjukkan benih lelaki yang sihat dan tahan lama (dengan izin Allah). Wallahualam..

  6. fatin says:

    adakah bersetubuh jubur itu murtad, haram, atau keluar dari agama?

  7. noName says:

    kalo kite melakukan sex melalui dubur. . adakah ianya salah?

  8. sayamuslim says:

    ya la,mmg salah la,haram hukumnya

  9. nizam says:

    Fatin: seks jubur tu nikmat………..

  10. ore kampong says:

    org ats ak ni apa laa nk jadi.

  11. Arshadfahmi says:

    Jadi setan..

  12. aril says:

    mmg nikmat pun ,sedap!!!!

  13. siti says:

    tak kisah lah salah atau haram pon.. janji hubby ku terasa puas hentam jubur aku ni yang beuty.. heeee

  14. Anonymous says:

    beuty ke sity?

  15. TAK MASUK CAMPUR says:

    menyimpang jauh la korang nih
    haha…. apa nak jadi

  16. TF says:

    Hukum masukkan zakar di dubur hukumnya haram.

    Soalan:
    Hadis/kitab mengatakan persetubuhan melalui belakang (dubur) adalah HARAM. Bagaimana pula kalau dilakukan di belakang tetapi melalui faraj ?
    Musykil, Sg Besi

    Jawapan:
    Islam melarang dan mengharamkan bagi suami yang menjimak isterinya melalui lubang duburnya. Bila terjadi isteri harus berusaha menolaknya sekalipun dia diancam oleh suami dengan berbagai seksaan. Kerana perbuatan yang demikian adalah perbuatan yang sangat terkutuk di sisi Allah. Orang yang berbuat demikian adalah orang yang buruk moralnya dan merendahkan darjat kemanusiaan. Termasuk golongan orang yang zalim serta bersifat seperti binatang. Rasulullah SAW bersabda maksudnya: “Terkutuk, terlaknatlah siapa yang mendatangi isterinya dari lubang duburnya” (HR. Ibnu Adi, Abu Dawud dan Ahmad)

    Mengenai cara berjimak terpulanglah kepada kita masing-masing untuk melakukannya asalkan perlu di jaga adab-adab berjimak seperti tidak melalui dubur serta menutup tubuh dengan selimut serta menjaga adab-adab yang lain agar hubungan suami isteri lebih harmoni. Melalui depan atau belakang tidak ada masalah bahkan dalam ayat Al Quran secara jelas menerangkan: “Isteri-isterimu adalah seperti kebun tempat kamu bercucuk tanam, maka datangilah kebun tempat kamu bercucuk tanam itu bagaimana saja yang kamu kehendaki” (Surah Al Baqarah ayat 223)

  17. june says:

    hubby cuba gak nak bontotkan aku..mcm nak bagi tapi sakit ker…rasa mcm sedap aje..tak cuba tak tahu kan..ahh..satu hari nanti mesti aku bagi punya..nikmat dunia..

  18. dah try says:

    aku dah try pada mak janda. Dia jawab lagi sedap dari main ikut depan..

  19. june says:

    peh..dah kene dah..memang sedap…lebih sedap dari lubang pantat.

  20. hamba ALLAH.. says:

    Bila hati sudah ada syaitan memang yang salah dan dosa itu lebih seronok… Tapi bila hati kita ikhlas dan tetap berpegang dgn islam, ia lebih indah dr nikmat seketika… Disisi kita ada 70 ribu syaitan… jd fikirlah yg mana lebih kamu cintai… ALLAH swt ataupun syaitan laknatullah…

  21. abg ensem says:

    Sapa bole bg bntot..

  22. Repent says:

    Already so dirty and smelly you guys wanna fukk ass….yukkkssss why not you guys smell your fukking dikksss after doing it

  23. Batangberurat says:

    Dubur tu sedap Tapi cepatlah taubat kerana ia haram..Saya lanyak melalui depan pun isteri da meraung kerana fisikal Saya Yg tinggi dan alat Yg besar alhamdulilah pemberian Allah

  24. bertanya says:

    klo sekadar mencium lubang jubur isteri?

  25. […] File Name : Suami isteri nakal… – memasukkan jari ke dubur Source : http://www.melayu-nakal.com Download : Suami isteri nakal… – memasukkan jari ke dubur […]

  26. Human Ionman says:

    Bagaimana pula dengan hanya mencium sahaja lubang jubur isteri?. kerana ada sesetengah wanita ingin mendapatkan feel perlu dgn cara sebegini.

Trackbacks/Pingbacks

  1. chatting nakalCamfrog | Camfrog

Leave a Reply